Obchodník na webu

Obchodník na webu je internetovou nadstavbou informačního systému Soft-4-Sale.

Tento modul umožňuje práci s daty systému z libovolného místa prostřednictvím připojení přes síť internet. Data zapsaná v této aplikaci jsou pravidelně synchronizována s daty centrály. Je tedy zajištěn on-line přenos informací mezi uživateli „v kanceláří“ a uživateli „v terénu“ a jejich aktuálnost v reálném čase.

Tuto aplikaci lze provozovat jak na stolních počítačích, noteboocích, tak i na mobilních zařízeních jako jsou chytré telefony a tablety.
Jediným požadavkem pro práci v tomto modulu je připojení k internetu a nainstalovaný webový prohlížeč.

Pro práci na mobilních zařízeních je doporučeným rozlišením 800 x 480 dpi při velikosti displaye alespoň 4″.

JAKÉ AGENDY APLIKACE NABÍZÍ?

  • správu báze firem včetně kontaktních osob
  • plánování času
  • úkolový management
  • záznamy z jednání
  • upozornění
  • HelpDesk požadavky
  • výkazy servisní činnosti
  • náhled na nabídky a poptávky
  • náhled na přijaté objednávky

Prakticky (a bez obav) si můžete vyzkoušet tento produkt zde.

Pro přístup do demoverze použijte následující údaje

Jméno: demo@mtj.cz
Heslo:  Demo

Po přihlášení do systému se zobrazí úvodní obrazovka, která uživatele informuje o posledně zapsaných údajích do systému a zobrazuje aktuálních stav základních agend.

CENA

(bez DPH)

Ve webové aplikaci je možno mít zavedeno více uživatelů. Současně jich však může pracovat jen tolik, kolik je zakoupeno licencí.

LK1021 – Rozšíření licence pro stávajícího uživatele Soft-4-Sale

12 500,- Kč/uživatel

Za stávajícího uživatele je považován takový, který má současně zakoupenou licenci Soft-4-Sale. Pracuje tedy střídavě se systémem Soft-4-Sale a ve webové aplikaci.

LK1020 – Obchodník na webu (bez Soft-4-Sale)

25 000,- Kč/uživatel

Cena licence pro uživatele ve firmě, která chce spravovat a řídit svoje pracovníky, ale nechce používat celý informační systém Soft-4-Sale. Jedná se tedy cloudové řešení práce s informacemi bez podpory informačním systémem.

Tento typ licence, protože není podporována obsáhlou databází celého inormačního systému Soft-4-Sale, má mírně omezené možnosti využití některých agend. Plnohodnotně lze tedy využít jen

  • evidence Kontaktů včetně Kontaktních osob
  • Úkolový management, Plán času (kalendář), Připomenutí (proaktivity), Spisová služba (záznamy z jednání), HelpDesk, Připojené dokumenty, Poznámka, Připojené objekty
  • Přehled katalogu zboží, Přehled smluvních cen
  • Přehled Nabídek, Poptávek (nástroj není primárně určen pro jejich tvorbu)
  • Stav skladových zásob
  • Přijaté objednávky, Servisní zásahy, Opravy, Dodací listy, možnost tvorby Příjmového pokladního dokladu
  • Stav skladových zásob
  • Přehled reklamací, Přehled zařízení s výrobními čísly

V ceně všech licencí je zahrnuta i aplikace Guardien, která zprostředkovává přenos dat mezi Soft-4-Sale a FTP serverem.