Implementace

Nejen při pořízení nového informačního systému se vám dostane zaškolení do tajů Soft-4-Sale. Protože se jedná o systém živý a nečekaně komplexní, stále se vyvýjí, stále v něm vznikají nové funkce a nabízí řešení nových situací, které vás, uživatele, v běžné praxi denně potkávají.

Právě proto firma MTJ Service udržuje neustále kontakt se svými zákazníky a pořádá pro ně …

Velké „jarní“ školení

MTJ Service pořádá každým rokem velké dvoudenní školení uživatelů systému Soft-4-Sale. Zde především prezentuje hlavní novinky a změny v systému Soft-4-Sale, které se udály za uplynulý rok. Samozřejmostí je otevřená „Technická poradna a zákaznické servisní středisko“ se všemi dostupnými kapacitami MTJ Service. Uživatelé tak mají možnost přímé komunikace s autory funkcí, programátory i konzultanty. Jak v rámci školení, tak během neformálních setkání dostanete maximum odpovědí na Vaše dotazy. Místem pro uspořádání školení byl v posledních letech zvolen hotel Skalský dvůr u Bystřice nad Pernštejnem, který leží na pomyslném „středu“ všech uživatelů.

Po náročném dni nabitém informacemi je pro všechny zúčastněné připraven odpočinek v podobě poklidné vycházky do přírody „Vysočiny“, cyklo výlet nebo relaxace v krytém bazénu či sauně.

Podle kladných ohlasů, se kterými se doprovodný program setkal, musíme s radostí konstatovat, že i pro příští rok počítáme s přípravou neformálního průběhu školení pro vzájemné bližší poznání.

Firemní školení

Kromě velkého školení uživatelů systému Soft-4-Sale poskytuje firma MTJ Service i tzv. firemní školení. Firemní školení je jak pro nové uživatele, kteří se seznamují se základy ovládání systému Soft-4-Sale, tak pro stávající uživatele, kteří se rozhodli rozšířit využití nabízené funkcionality systému.

Firemní školení probíhají dle přání zákazníka buď v prostorách firmy MTJ Service nebo přímo u zákazníka.

Informace o blížících se termínech a tématech školení najdete na stránkách www.mtj.cz nebo v elektronické pozvánce s dostatečným časovým předstihem.

HOT-LINE A KONZULTACE

Hot-line (first-level support) umožňuje jakémukoli koncovému uživateli zákazníka zadávat přímé telefonické a e-mailové dotazy související s provozem a funkcionalitou dodané aplikace na vyhrazenou telefonní linku 545 576 759 nebo e-mailovou adresu info@mtj.cz.

Ve standardních případech poskytujeme Hot-line v pracovní dny v rozmezí 9 – 17 hod.

9:00 – 17:00

545 576 759

info@mtj.cz

Upozornění: Při volání na linku technické podpory mějte vždy připraveno svoje registrační číslo a číslo verze Soft-4-Sale a také verzi operačního systému (Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, 32/64 bit, Windows Server 2003/2008/2012 apod.). Tyto údaje potřebuje pracovník technické podpory pro to, aby Vám mohl kvalifikovaně a rychle poradit.